SICK SICK SICK SICK

Varit hemma från skolan sen i tisdags eftermiddag. Mår mycket bättre nu, känns skönt att slippa denna eviga förkylning nu faktiskt.. Så, om vi hade haft skola imorgon så hade jag gått dit men, STUDIEDAG! Även om det heter "studiedag" så tror jag inte många studierar på denna dagen, i alla fall inte jag! Drog in till Jönköping innan idag, och köpte ett av de bättre köpet dom 2 senaste åren (2012-2013) (fyndigt), en DOLCE GUSTO, nu behöver jag inte försöka lyckas att göra egen caffe latte!! Älskar den, liksom fjortisförhållande, älskar hen efter knappt en dag :-) Ska fixa lite mer med bloggen ikväll, så den blir som en pingla! I helgen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, får se vad som händer, kanske fötter (inte roligt, men ändå). 
 
Vill ni ha något bra att lyssna på klicka på "spotify" vid länkarna this way --->
Gå in på listan "alive", underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0