SÖNDAY ÅNGEST? NAH

Då var det en ny vecka om ungefär 3h.. Känns härligt med tanke på att allt man ser fram emot (tyskland,justin,1D,polen & sommaren) Så söndagsångest? Nah, bring me söndagar! Var ju somsagt i Jönköping idag, fick med mig några fina kläder hem, så jag överlever nog denna veckan. Ha-ha. Så trött, så ska nog gå och göra mig i ordning för att kunna krypa ner i sängen (det man längtar efter från stunden man går upp på morgonen).  Ska lägga till lite vänners bloggar i sidomenyn, så ni får checka in deras bloggar. För dom är mina vänner, och väldigt bra och söta! 
Men om ni inte kan få nog av mig, kan ni kolla in på vackra tumblr:
http://louisebehrenfoors.tumblr.com/
 
Good Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0