WELCOME

 
Tjenis penis! Nej, gud va snuskig jag var nu. Ville bara säga att jag har skaffat en blogg (igen) och ingen vet om det. Just nu i alla fall. Tycker att detta ska bli roligt. Ja, och jag ska försöka att uppdatera. Därför har jag inte sagt till någon att jag har skaffat en blogg för då kan jag liksom uppdatera när jag vill. Ja, min smarthet chockerar mig med ibland. Klockan är way to much för mig, så ska dra mig och borsta rent i min boca (mun, för er som inte har spanska) och sen krypa ner i min pläd+täcke, vilket resulterar i att man känner sen riktigt ompysslad och det är varmt. Imorgon är det TISDAY, kort dag i skolan. Och detta mina vänner är bra, för då har vi bara onsdag kvar, för vi har någon friluftsdag på torsdag.. Ska åka slalom, därav min skeptemiskt (ett ord jag inte vet om det finns ens) för jag är då inte jätte bra på slalom, lär ej sluta så bra :-)
SLEEP TÄTT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0