7 mars 2013

Ska man be om ursäkt eller inte? Det är frågan.

Får väl säga förlåt att jag inte bloggade senare den dagen som jag skrev. Bloggen har hamnat en bit på sidan nu, har varit en del i skolan och hemma, så bloggen var inte prio ett. Idag är det torsdag, en hyfsat jobbig men hyfsat lugn dag i vårat schema i skolan. Men idag så var våra två första lektionerna inställda så hade ingen lektion förrän vid tolv. Vissa kanske tycker att det är jätte kul, men jag tycker det är sisådär om lektionen som är inställd inte är på sluten av dagen. Gick i alla fall och fikade med vänner och kollade på kläder, mykke ' trevligt.
 
Under de senaste veckornas gång har jag förälskat mig i en serie, klippt håret, firat Justin Bieber som blev 19 år och gjort som alla andra ungdomar, pluggat. 
 
serien är då Teen Wolf, finns endast ett ord för den: hett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0